توصیه پزشکان

پزشکان win Air را توصیه می کنند


به گفته کارشناسان هم‌اکنون ۲۰ درصد مردم کشور از آلرژی رنج می‌برند. همچنین آمارها نشان می‌دهد که از هر ۱۰فرد مبتلا به آسم ۸ نفر مبتلا به آلرژی هستند. بروز حالت آلرژیک در درازمدت احتمال ابتلا به آسم را تا ۴ برابر افزایش می‌دهد.

نشانه های آلرژی :

  1. واکنش خفیف، شامل نشانه‌هایی است که یک ناحیه از بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد، مانند التهاب، خارش و آبریزش از چشم. علایم خفیف به بخش‌های دیگر بدن منتقل نمی‌شوند.
  2. واکنش متوسط ، در بخش‌ های مختلف بدن منتشر می‌ شوند. این امر باعث خارش چشم می گردد و به خارش گلو و تنگی نفس هم منجر شود.
  3. عکس العمل حاد که آنافیلاکسیس (anaphylaxis) نام دارد، نادر است و یک موقعیت خطرناک می باشد. از جمله مواردی است که جزء فوریت‌های پزشکی می باشد در چنین مواردی، آلرژی در تمام بدن منتشر می‌شود. این حالت ممکن است با مجموعه‌ای از حملات خارش چشم و صورت آغاز شده و در عرض چند دقیقه، به سرعت در تمام بدن پخش شود و علایم جدی‌تری چون درد معده، گرفتگی عضلات، تهوع و اسهال را به دنبال داشته و در عین حال درجه التهاب مجاری تنفسی و گوارشی به حدی برسد که تنفس و بلع بسیار مشکل شود. افت سطح هوشیاری ، تنگی نفس ، سرگیـجه ، افت فشار خون از علائم حمله حاد انافیـلاکسیس می باشد که در صورت عدم درمان منجر به مرگ می شود.

عوامل آلرژی زا :

  • دانه ی گرده گیاهان.
  • پرز و موی حیوانات ، پر پرندگان
  • فرمالدئیدها
  • گرد و غبار خانگی، جانداران میکروسکوپی مانند مایت و گرد و غبار حاوی مواد دفعی و اجزای بدن آنها.
  • مواد شیمیایی و شوینده های خانگی
  • دود سیگار
  • هوای خشک، هوای سرد

درمان

درمان آلرژی با توجه به سن، جنس، سابقه ی پزشکی، وسعت بیماری، تحمل بیمار در مورد داروها، درمانها و فرایندهای درمانی و طول دوره ی بیماری توسط پزشک انجام می شود. اما در همه آنها دوری از مواد آلرژن به عنوان اولین گام محسوب می شود. دستگاه تصفیه هوای Win Air با سیستم فیلتراسیون قدرتمند ۴ مرحله ای و کاهش آلاینده های موجود در فضای خانه، بخش عمده ای از عوامل الرژی زا را از بین می برد و کمک موثری در بهبود آلرژی و آسم ارائه می کند. از این رو اکثر پزشکان win Air را توصیه می کنند.